W godzinach pracy administracji
Dziennik zgłoszeń AO “Zagórska – Północ” | 41 34-16-700 |
Dziennik zgłoszeń AO “Zagórska – Południe” | 41 34-16-560 |
Dziennik zgłoszeń AO “Sady” | 41 34-16-520 |
Dziennik zgłoszeń AO “Sandomierskie” | 41 34-16-760 |
Po godzinach pracy administracji
Telefon dyżurny | 41 34-16-800 |
DZIENNIK ZGŁOSZEŃ O NIEPRAWIDŁOWOŚCIACH OGRZEWANIA W SEZONIE GRZEWCZYM
DNI PRACUJĄCE | |
Budynki Osiedli
oraz ul. Krakowska 5 i 7 i ul. Piekoszowska 50 i 52 | – w godz. 700 – 1500 tel. 41 34-15-540 – w godz. 1500 – 2200 tel. 503-918-688 – w godz. 2200 – 700 POGOTOWIE C.O. tel. 506-503-706 |
Budynki Osiedla SADY oraz ul. Warszawska 5 | – w godz. 700 – 1500 tel. 41 34-16-520 – w godz. 1500 – 1900 tel. 41 34-16-800 – w godz. 1900 – 700 POGOTOWIE C.O. tel. 506-503-706 |
Budynki
| – w godz. 700 – 1500 tel. 41 34-15-540 – w godz. 2200 – 700 POGOTOWIE C.O. tel. 506-503-706 |
WEEKENDY i ŚWIĘTA | |
POGOTOWIE C.O. dla wszystkich budynków w/w | Weekendy i święta całodobowo tel. 506-503-706 |
*POGOTOWIE C.O. – Zabezpieczenia wycieków wody z instalacji centralnego ogrzewania zagrażających zalaniu nieruchomości.
Numery alarmowe
Numer alarmowy | 112 |
Pogotowie ratunkowe | 999 |
Straż pożarna | 998 |
Policja | 997 |
Straż miejska | 986 |
Pogotowie gazowe | 992 |
Pogotowie energetyczne | 991 |
Pogotowie wodociągowe | 994 |
Pogotowie ciepłownicze | 993 |
ZGŁASZANIE AWARII
W ramach dyżuru pogotowia technicznego Kieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej usługi są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 1900 do godz. 700 rano dnia kolejnego oraz całodobowo w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy.
POGOTOWIE TECHNICZNE – tel. 505 102 808
Zakres prac wykonywanych nieodpłatnie przez pogotowie techniczne – elektryczne i wodno-kanalizacyjne obejmuje:
- zabezpieczanie przecieków na częściach wspólnych instalacji wodociągowej tj. do zaworu odcinającego instalację w lokalu (wraz z zaworem),
- usuwanie niedrożności, zatorów na instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy, piony) – z wyłączeniem podejść odpływowych od urządzeń w lokalach (w gestii lokatora) – oraz usuwanie ich skutków w budynkach,
- usuwanie awarii instalacji elektrycznych do licznika w instalacjach niemodernizowanych oraz pionów instalacji elektrycznej do zabezpieczeń wewnątrz lokalu (bez zabezpieczeń) w instalacjach po modernizacji, zasilających lokale mieszkalne, użytkowe, części wspólne budynków, wymiana bezpieczników topikowych na częściach wspólnych, załączanie bądź wymiana wyłączników nadprądowych, wraz ze zgłaszaniem awarii do PGE, w przypadku gdy dotyczy to dostawcy energii elektrycznej,
- zabezpieczanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych i niezwłoczne zgłaszanie do Wodociągów Kieleckich o konieczności ich usunięcia ,
- zabezpieczanie awarii na przyłączach kanalizacyjnych – wezwanie w razie potrzeby WUKO z Wodociągów Kieleckich
- zabezpieczanie awarii na sieciach kanalizacyjnych i niezwłoczne zgłaszanie do Wodociągów Kieleckich o konieczności ich usunięcia.