ZGŁASZANIE AWARII
W ramach dyżuru pogotowia technicznego Kieleckiej Spółdzielni Mieszkaniowej usługi są realizowane w dni powszednie od poniedziałku do piątku od godziny 1900 do godz. 700 rano dnia kolejnego oraz całodobowo w soboty, niedziele, święta i dni wolne od pracy.
- POGOTOWIE TECHNICZNE – ELEKTRYCZNE I WODNO-KANALIZACYJNE – tel. 502 314 171
Zakres prac wykonywanych nieodpłatnie obejmuje:
- zabezpieczanie przecieków na częściach wspólnych instalacji wodociągowej tj. do zaworu odcinającego instalację w lokalu (wraz z zaworem),
- usuwanie niedrożności, zatorów na instalacji kanalizacji sanitarnej (poziomy, piony) – z wyłączeniem podejść odpływowych od urządzeń w lokalach (w gestii lokatora) – oraz usuwanie ich skutków w budynkach,
- usuwanie awarii instalacji elektrycznych do licznika w instalacjach niemodernizowanych oraz pionów instalacji elektrycznej do zabezpieczeń wewnątrz lokalu (bez zabezpieczeń) w instalacjach po modernizacji, zasilających lokale mieszkalne, użytkowe, części wspólne budynków, wymiana bezpieczników topikowych na częściach wspólnych, załączanie bądź wymiana wyłączników nadprądowych, wraz ze zgłaszaniem awarii do PGE, w przypadku gdy dotyczy to dostawcy energii elektrycznej,
- zabezpieczanie awarii na sieciach i przyłączach wodociągowych i niezwłoczne zgłaszanie do Wodociągów Kieleckich o konieczności ich usunięcia ,
- zabezpieczanie awarii na przyłączach kanalizacyjnych – wezwanie w razie potrzeby WUKO z Wodociągów Kieleckich
- zabezpieczanie awarii na sieciach kanalizacyjnych i niezwłoczne zgłaszanie do Wodociągów Kieleckich o konieczności ich usunięcia.
- POGOTOWIE CENTRALNEGO OGRZEWANIA – tel. 41 34 15 580
- POGOTOWIE DŹWIGOWE – tel. 502 682 333
- POGOTOWIE GAZOWE – tel. 602 275 159
- POGOTOWIE KOMINIARSKIE – tel. 512 286 549