Strona główna KSM
O nas
Kontakt
Zadania AO"
Zasoby
Rada Osiedla
Aktualności
Galerie
Tematayka posiedzeń Rady Osiedla
 
 

Zakres działania administracji

Do podstawowych zadań Administracji Osiedla należą sprawy z zakresu działalności eksploatacyjnej zasobów mieszkaniowych i terenów zielonych oraz wykonanie remontów i konserwacji budynków, pomieszczeń ogólnego użytku, urządzeń i instalacji technicznych.

W szczególności do Administracji Osiedla należy:

  • Rejestrowanie przyjmowanych zleceń na dokonanie napraw w mieszkaniach i na budynkach;
  • Utrzymanie należytego stanu technicznego budynków i placów zabaw gwarantującego spełnienie ich funkcji, jak również estetyczny wygląd;
  • Utrzymanie ławek, koszy i ogrodzeń w stanie gwarantującym czysty i estetyczny wygląd;
  • Utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym pojemników do gromadzenia odpadów stałych;
  • Oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń chodników;
  • Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw;
  • Koszenie trawy, grabienie liści i utrzymywanie terenów zielonych we właściwym stanie estetycznym i sanitarnym;
  • Rejestracja ilości osób zamieszkujących pod oznaczonym adresem;
  • Prowadzenie ewidencji właścicieli psów, przyjmowanie wpłat podatku za posiadanie psa;
  • W przypadku naruszenia przez mieszkanców przepisów porządkowych przekazywanie spraw udokumentowanych do służb Straży Miejskiej lub Policji wg kompetencji;
  • Wykonywanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach;
  • Utrzymanie czystości i porządku na osiedlu oraz odpowiedniego stanu nawierzchni chodników i ulic wewnątrz osiedlowych;
  • Współpraca z Miejskim Przedsiebiorstwem Oczyszczania, Przedsiebiorstwem Gospodarowania Odpadami, Rejonowym Przedsiebiorstwem Zieleni oraz innymi firmami, które zgodnie ze swym zakresem pracują przy utrzymywaniu czystości i estetycznego wyglądu osiedla;
  • Prowadzenie działan profilaktycznych w celu eliminacji zagrożen pożarowych;
  • Dokonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego zasobów mieszkaniowych;
  • Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw cześci wspólnych instalacji elektrycznej, gazowej, wodno - kanalizacyjnej;
  • Wykonywanie napraw:
    • nawierzchni ciągów pieszych,
    • renowacji terenów zielonych,
    • placów zabaw,
    • stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej na klatkach schodowych;
  • Dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych oraz rozliczenia zużycia wody;
  • Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wymianą stolarki okiennej:
    • Przyjmowanie wniosków o wymiane stolarki okiennej i rejestrowanie ich w bazie oczekujących na wymiane stolarki okiennej zgodnie z kolejnością daty zgłoszenia.
    • Ocena stanu technicznego stolarki okiennej w mieszkaniach.
    • W przypadku złożenia deklaracji o wymianie stolarki okiennej za własne środki przez zainteresowanego, wydanie zgody i podanie warunków jakim powinna odpowiadaa wymieniona stolarka oraz sposób refundacji środków.
    • Dokonuje komisyjnego odbioru wymienionej stolarki okiennej.
  • Dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej przez konserwatorów;
  • Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów budowlanych;
  • Przygotowanie na podstawie przeglądów zasobów mieszkaniowych zakresu rzeczowego planu remontów i sporządzanie harmonogramów robót obligatoryjnych;
  • Uczestniczenie w procesie realizacji robót remontowych wg zatwierdzonego na dany rok planu remontów Osiedla począwszy od przekazania placu budowy do odbioru tych robót przy udziale przedstawiciela Rady Osiedla;
  • Organizowanie i uczestniczenie w odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
  • Prowadzenie ewidencji wodomierzy indywidualnych, sporządzanie z członkami umów dotyczących rozliczenia zużycia wody wg wskazan wodomierza;
  • Rejestracja odczytów stanów liczników poboru energii elektrycznej i wody oraz sporządzanie kwartalnych analiz zużycia energii elektrycznej;
  • W ramach usług odpłatnych:
    • wykonywanie prac hydraulicznych: przetkania i uszczelnienia instalacji wod - kan. w mieszkaniach, montaż i wymiana wodomierzy indywidualnych,
    • naprawy instalacji elektrycznej wewnetrznej w mieszkaniach,
    • wykonywanie innych drobnych prac ślusarskich, stolarskich, murarskich na zlecenie mieszkanców.

w górę

Adres:
ul. Ceglana 14
25-322 Kielce


e-mail: sandomierskie@ksm.pl


Godziny pracy administracji:

Pn, Śr, Czw, Pt:
7.oo - 15.oo
Wtorek:
7.oo - 17.oo



Kierownik administracji
Piotr Mołdoch
Tel. 041 34-16-750

Dziennik zgłoszeń
tel. 041 34-16-760
tel. 041 34-16-770


telefon dyżurny po godz. pracy Administracji:
041 34-16-800


Dyżury Rady Osiedla w każdy
trzeci wtorek miesiąca w siedzibie administracji przy ul. Ceglanej 14 w godz. 1600 - 1700
Harmonogram dyżurów


Do Administracji Osiedla należy zgłaszać wszystkie sprawy dotyczące naruszania Regulaminu użytkowania lokali mieszkalnych i porządku domowego oraz stanu technicznego mieszkania, budynku i terenu osiedla.

Copyright © 2006-2015 Kielecka Spółdzielnia Mieszkaniowa. Wszelkie prawa zastrzeżone.