|
| |
Zakres działania administracji
Do podstawowych zadań Administracji Osiedla należą sprawy z zakresu działalności eksploatacyjnej zasobów mieszkaniowych i terenów zielonych oraz wykonanie remontów i konserwacji budynków, pomieszczeń ogólnego użytku, urządzeń i instalacji technicznych.
W szczególności do Administracji Osiedla należy:
- Rejestrowanie przyjmowanych zleceń na dokonanie napraw w mieszkaniach i na budynkach;
- Utrzymanie należytego stanu technicznego budynków i placów zabaw gwarantującego spełnienie ich funkcji, jak również estetyczny wygląd;
- Utrzymanie ławek, koszy i ogrodzeń w stanie gwarantującym czysty i estetyczny wygląd;
- Utrzymanie w odpowiednim stanie sanitarnym pojemników do gromadzenia odpadów stałych;
- Oczyszczanie ze śniegu, lodu, błota i innych zanieczyszczeń chodników;
- Wymiana piasku w piaskownicach na placach zabaw;
- Koszenie trawy, grabienie liści i utrzymywanie terenów zielonych we właściwym stanie estetycznym i sanitarnym;
- Rejestracja ilości osób zamieszkujących pod oznaczonym adresem;
- Prowadzenie ewidencji właścicieli psów, przyjmowanie wpłat podatku za posiadanie psa;
- W przypadku naruszenia przez mieszkanców przepisów porządkowych przekazywanie spraw udokumentowanych do służb Straży Miejskiej lub Policji wg kompetencji;
- Wykonywanie dezynfekcji, dezynsekcji i deratyzacji w budynkach;
- Utrzymanie czystości i porządku na osiedlu oraz odpowiedniego stanu nawierzchni chodników i ulic wewnątrz osiedlowych;
- Współpraca z Miejskim Przedsiebiorstwem Oczyszczania, Przedsiebiorstwem Gospodarowania Odpadami, Rejonowym Przedsiebiorstwem Zieleni oraz innymi firmami, które zgodnie ze swym zakresem pracują przy utrzymywaniu czystości i estetycznego wyglądu osiedla;
- Prowadzenie działan profilaktycznych w celu eliminacji zagrożen pożarowych;
- Dokonywanie okresowych przeglądów stanu technicznego zasobów mieszkaniowych;
- Wykonywanie konserwacji i drobnych napraw cześci wspólnych instalacji elektrycznej, gazowej, wodno - kanalizacyjnej;
- Wykonywanie napraw:
- nawierzchni ciągów pieszych,
- renowacji terenów zielonych,
- placów zabaw,
- stolarki i ślusarki okiennej oraz drzwiowej na klatkach schodowych;
- Dokonywanie odczytów wodomierzy głównych i indywidualnych oraz rozliczenia zużycia wody;
- Prowadzenie pełnej dokumentacji związanej z wymianą stolarki okiennej:
- Przyjmowanie wniosków o wymiane stolarki okiennej i rejestrowanie ich w bazie oczekujących na wymiane stolarki okiennej zgodnie z kolejnością daty zgłoszenia.
- Ocena stanu technicznego stolarki okiennej w mieszkaniach.
- W przypadku złożenia deklaracji o wymianie stolarki okiennej za własne środki przez zainteresowanego, wydanie zgody i podanie warunków jakim powinna odpowiadaa wymieniona stolarka oraz sposób refundacji środków.
- Dokonuje komisyjnego odbioru wymienionej stolarki okiennej.
- Dokonywanie okresowych przeglądów instalacji elektrycznej i wodno - kanalizacyjnej przez konserwatorów;
- Przeprowadzanie okresowych przeglądów stanu sprawności technicznej i wartości użytkowej obiektów budowlanych;
- Przygotowanie na podstawie przeglądów zasobów mieszkaniowych zakresu rzeczowego planu remontów i sporządzanie harmonogramów robót obligatoryjnych;
- Uczestniczenie w procesie realizacji robót remontowych wg zatwierdzonego na dany rok planu remontów Osiedla począwszy od przekazania placu budowy do odbioru tych robót przy udziale przedstawiciela Rady Osiedla;
- Organizowanie i uczestniczenie w odbiorach gwarancyjnych i pogwarancyjnych;
- Prowadzenie ewidencji wodomierzy indywidualnych, sporządzanie z członkami umów dotyczących rozliczenia zużycia wody wg wskazan wodomierza;
- Rejestracja odczytów stanów liczników poboru energii elektrycznej i wody oraz sporządzanie kwartalnych analiz zużycia energii elektrycznej;
- W ramach usług odpłatnych:
- wykonywanie prac hydraulicznych: przetkania i uszczelnienia instalacji wod - kan. w mieszkaniach, montaż i wymiana wodomierzy indywidualnych,
- naprawy instalacji elektrycznej wewnetrznej w mieszkaniach,
- wykonywanie innych drobnych prac ślusarskich, stolarskich, murarskich na zlecenie mieszkanców.
w górę
| |
| |
|
Adres:
ul. Zagórska 42
25-368 Kielce

e-mail: zagorska.poludnie@ksm.pl
Godziny pracy administracji:
Pn, Śr, Czw, Pt:
7.oo - 15.oo
Wtorek:
7.oo - 17.oo

Kierownik administracji
Jacek Pałac
Tel. 041 34-16-590
Dziennik zgłoszeń
tel. 041 34-16-560
Dyżury Rady Osiedla w każdy II-gi wtorek miesiąca w siedzibie administracji przy ul. Zagórskiej 42 w godz. 16 00 - 17 00
Do Administracji Osiedla należy zgłaszać wszystkie sprawy dotyczące naruszania Regulaminu użytkowania lokali mieszkalnych i porządku domowego oraz stanu technicznego mieszkania, budynku i terenu osiedla.
|
|